Regulamin
Regulamin zakupów
- HELPCOMP prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie www.helpcomp.pasaz24.pl
- Klienci mają możliwość korzystania ze sklepu internetowego Helpcomp dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w sklepie internetowym Helpcomp (dalej: „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta w sklepie internetowym Helpcomp ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z HELPCOMP dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wysłanie maila na adres sklepu z oświadczeniem woli usunięcia Konta obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których HELPCOMP jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Korzystanie ze sklepu internetowego Helpcomp jest możliwe również bez zakładania konta.
- W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w sklepie internetowym Helpcomp należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a HELPCOMP, której przedmiotem są usługi świadczone przez HELPCOMP, na warunkach określonych w Regulaminie.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu w sklepie internetowym Helpcomp, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem ze sklepu internetowego Helpcomp oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym Helpcomp są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie produkty posiadają ceny brutto i netto podane na stronach internetowych sklepu internetowego Helpcomp, ( ceny brutto to ceny zawierające podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest dokument sprzedaży. Standardowo będzie to Paragon Fiskalny. A na życzenie klienta wystawiona zostanie Faktura VAT. O chęci otrzymania Faktury VAT klient informuje HELPCOMP w trakcie składania zamówienia. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej.
- Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich),oraz istnieje możliwość odbioru osobistego produktów w siedzibie HELPCOMP. Klient ponosi koszty dostawy określone na podstawie wartości i wagi produktów w koszyku. Opłata za transport oraz sposoby dostawy są wyszczególnione w zakładce koszyk.
- Umowa zawarta pomiędzy Klientem a HELPCOMP dotycząca zakupu danego produktu w sklepie internetowym Helpcomp ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w sklepie internetowym Helpcomp jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba HELPCOMP.
- W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach sklepu internetowego Helpcomp, HELPCOMP może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
10.Sposoby płatności:
- Przelew tradycyjny
przelew tradycyjny wykonywany jest jako przedpłata na nr rachunku bankowego HELPCOMP: ING Bank Śląski 28 1050 1230 1000 0022 3163 0373. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym HELPCOMP, zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku braku wpłaty po 48h od daty złożenia zamówienia zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia.
- Platforma płatności
przelew z wykorzystaniem platformy płatności zewnętrznego operatora płatności: Przelewy.24 wykonywany jest jako przedpłata za pomocą wybranego przez siebie środka płatniczego. Aby skutecznie dokonać zapłaty należy postępować zgodnie z komunikatami-instrukcjami operatora wyświetlanymi na ekranie.
- Pobranie od kuriera
-pobranie (gotówka lub karta płatnicza przy odbiorze) - zapłata następuje dopiero w momencie dostarczenia towaru przez kuriera w zależności od wybranej w momencie zakupu przez siebie formy płatności, czyli gotówką lub kartą płatniczą.
- Zapłata przy odbiorze towaru w sklepie HELPCOMP
- zapłata przy odbiorze zamówionego towaru w sklepie pod adresem: 41-902 Bytom ul. Smolenia 18/24 może być dokonana gotówką lub kartą płatniczą. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w sklepie internetowym Helpcomp, HELPCOMP zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.
- Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.
W przypadku odbioru osobistego z magazynu w siedzibie HELPCOMP, o możliwości odebrania zamówionego produktu HELPCOMP informuje drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 48h od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane. W podany czas nie wliczamy dni wolnych od pracy czyli: soboty, niedziele i święta. - Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu internetowego Helpcomp. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa producent. Część produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów.
W przypadku gdy gwarancja producenta przewiduje reklamację u sprzedawcy lub gwarancji udziela sprzedawca, produkt należy odesłać na adres magazynu HELPCOMP podany przez pracownika Biura Obsługi Klienta bądź dostarczyć osobiście do serwisu HELPCOMP, po wcześniejszym uzyskaniu numeru RMA. Aby uzyskać Numer RMA należy wypełnić Zgłoszenie reklamacyjne w sklepie HELPCOMP w zakładce Serwis.
13.Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Dzięki numerowi RMA rozpatrywanie zgłoszeń przez HELPCOMP odbędzie się sprawnie, przy czym podanie numeru RMA nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia zgłoszenia Klienta. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt HELPCOMP.
14. HELPCOMP odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. W przypadku przedsiębiorców, którzy są osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG, gdy z treści zawieranej umowy wynika, że nie posiada ona dla takiej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, będą przysługiwać prawa konsumenta.
15. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres HELPCOMP podany w górnej części Regulaminu, na koszt HELPCOMP, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, zgodnie z art. 13.
16. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że HELPCOMP niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez HELPCOMP albo HELPCOMP nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
17. HELPCOMP rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni HELPCOMP nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi HELPCOMP. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość" (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu.
18.Prawo odstąpienia od umowy
Jeśli zakupu dokonują Państwo jako konsument przysługuje wówczas prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Studio Usług Informatycznych „helpcomp” s.c. Adam Wielki, Ryszard Wielki z siedzibą w Bytomiu, 41-902 ul. Smolenia 18/24, tel. 32 280 32 69, e-mail: sklep@helpcomp.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie pod adresem www.helpcomp.pasaz24.pl jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. płyta DVD, z której została usunięta specjalna folia zabezpieczająca.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu kwotę stanowiącą równowartość zapłaconej ceny zwracanego produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy po otrzymaniu przez Państwa drogą elektroniczną informacji na jaki rachunek bankowy ma być przekazany zwrot wydatkowanych środków a przy zwrocie osobistym w siedzibie HELPCOMP zwrot nastąpi w gotówce lub formie zwrotu na kartę płatniczą w zależności od sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot środków, w przypadku zwrotu towaru przez Klienta za pomocą firmy Kurierskiej lub Poczty następuje nie później niż 24 godz. od otrzymania zwracanego towaru natomiast w przypadku zwrotu osobistego przez klienta w siedzibie HELPCOMP rozliczenie, czyli zwrot środków następuje niezwłocznie.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie internetowym Helpcomp i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres sklep@helpcomp.pl w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Helpcomp dokonanych przez Klienta zakupów oraz nadaniu indywidualnego numeru RMA takiego zwrotu, które nastąpi w okresie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Klient wysyła zużyty sprzęt do magazynu Helpcomp na swój koszt. Adres magazynu: ul. Jana Smolenia 18/24, 41-902 Bytom.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu internetowego Helpcomp nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu internetowego Helpcomp, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Podane przez Klientów dane osobowe Helpcomp zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w Załączniku nr 1 do Regulaminu .
- Helpcomp może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu internetowego Helpcomp. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Helpcomp, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w sklepie internetowym Helpcomp zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
- Klient logujący się pierwszy raz od czasu kiedy został zmieniony regulamin sklepu, zostanie powiadomiony o jego zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy z Helpcomp.
- Podawane w sklepie internetowym Helpcomp oraz w niniejszym regulaminie terminy w godzinach: np. termin odbioru towaru w naszym punkcie – 48h dotyczą tylko dni roboczych (poniedziałek – piątek), natomiast dni ustawowo wolne od pracy (np. soboty) oraz niedziele i święta są pomijane. Na przykład jeżeli klient otrzyma informację w piątek o godz. 16:00, że ma czas 48 h na odbiór zamówionego towaru to znaczy to, że powinien odebrać towar do wtorku do godz. 16:00.
25. HELPCOMP nie odpowiada za terminowość podawaną w niniejszym Regulaminie oraz w sklepie internetowym Helpcomp w sytuacji wystąpienia udokumentowanych sytuacji awaryjnych, powstałych z przyczyn niezależnych od HELPCOMP np. przerwa w zasilaniu energią elektryczną, awaria serwerów, awaria internetu, awaria serwera poczty elektronicznej, niedotrzymanie terminu dostawy przez kuriera itp.
- W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez HELPCOMP w ramach www.helpcomp.pasaz24.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Katowicach ul. Brata Alberta 4, tel.: +48 (32) 356-81-25 lub +48 (32) 255-50-17 . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Studio Usług Informatycznych ‘Helpcomp” S.C. Adam Wielki, Ryszard Wielki
ul. Smolenia 18/24
41-902 Bytom
sklep@helpcomp.pl
Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy
sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................,
numer zamówienia............................................................................................
Data zawarcia umowy to.................................................,
data odbioru ...........................................................................................
Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................
Prawo do odstąpienia od umowy
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Studio Usług Informatycznych „helpcomp” s.c. Adam Wielki, Ryszard Wielki, ul. Smolenia 18/24, 41-902 Bytom, tel.32 280 32 69) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą zwykłą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną, korzystając na przykład z zakładki Serwis w naszym Sklepie Internetowym Helpcomp lub wysyłając na adres e-mail: sklep@helpcomp.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu kwotę stanowiącą równowartość zapłaconej ceny zwracanego produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy po otrzymaniu przez Państwa drogą elektroniczną informacji na jaki rachunek bankowy ma być przekazany zwrot wydatkowanych środków a przy zwrocie osobistym w siedzibie HELPCOMP zwrot nastąpi w gotówce lub formie zwrotu na kartę płatniczą w zależności od sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot środków, w przypadku zwrotu towaru przez Klienta za pomocą firmy Kurierskiej lub Poczty następuje nie później niż 24 godz. od otrzymania zwracanego towaru natomiast w przypadku zwrotu osobistego przez klienta w siedzibie HELPCOMP rozliczenie, czyli zwrot środków następuje niezwłocznie.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. płyta DVD, z której została usunięta specjalna folia zabezpieczająca.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat Studio Usług Informatycznych „helpcomp” Adam Wielki, Ryszard Wielki s.c. Bytom ul. Smolenia 18/24 tel: 32 280 32 69
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
- Polityka cookies
Polityka Cookies
Gromadzenie i wykorzystywanie plików cookies.
Sklep internetowy Helpcomp wykorzystuje pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu przez Klienta lub inną osobę fizyczną.
Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których użytkownik serwisu, Klient, korzysta ze stron internetowych serwisu i umożliwiają:
- utrzymanie sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać Loginu i Hasła,
- dostosowanie i optymalizację serwisu do potrzeb Klientów oraz innych osób korzystających z serwisu,
- tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu,
- personalizacji przekazów marketingowych,
- zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu
W serwisie wykorzystywane są Cookies sesyjne, ulegające skasowaniu po zamknięcia okna przeglądarki internetowej, jak i Cookies trwałe, zapisywane w urządzeniach za pośrednictwem których użytkownik/Klient korzysta z serwisu internetowego na określony czas.
Użytkownik serwisu, Klient, może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Sklepu.